Lite gladare. Lite tråkigare.


Hoppas jag inte skrämde iväg er med mitt förgående inlägg. Hehe. Precis när jag satte mig vid datorn efter att ha tittat på Halv åtta hos mig, som skumt nog var en reprisvecka. Så insåg jag att jag fick förbannat tråkigt och kom på att jag glömde skriva det på min hatlista. Så, jag hatar att ha tråkigt också. Så nu tänker jag fota lite. Hur tråkiga bilder jag än fotograferar. Så försöker jag finna lite inspiration. För jag går ju trots allt fotolinjen! Längtar bara tills mamma kommer hem. Och Shalony. Och tills det är helg. Oh my god. Det är banne mig fredag redan imorgon! Wie.e.e.e. Firar lite med min drömpartner.

Postat av: shanti

hoi liefie, wat een mooie foto die met waste of time <3

2011-07-22 @ 22:57:13
URL: http://shaantivs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0