Jag känner myset.

Det regnar så perfekt mysigt och jag uppskattar värmen inomhus mer än någonsin. Var ute och åkte på en kall moppe förut. Och hela min rygg blev dygnsur. När vi åkte igenom stan var det enda jag kunde tänka på Gatufesten, för precis en vecka sedan sken solen över Sundsvall, det var proppat överallt och varenda individ var glad. Och jag kan nästan inte låta det gå att vi hade sådan tur med vädret. Det var ju magiskt.

I alla fall. Vi har hyrt film, köpt chips i lass, M&M's och allt sådant som behövs till en perfekt fredagsmyskväll. O-o-och en piggelin. Väntar bara på Shalony som ska komma hem från jobbet, sedan kan kvällen börja. 

Förresten, gammalt som nytt. Den här låten passar bra just för mitt humör nu. In och lyssna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0