Jag gråter bara i regnet. Åhåhå.


Nu tror jag att jag åker till Birsta. Eller snart, om jag ska göra det. Jag är i alla fall så himla less på det här vädret som verkar vara det enda som svenska sommaren har att erbjuda. Apropå den här bilden. Titta vad mitt hår har växt, det var ju askort i vintras. Till min lilla outfit idag så har jag svarta byxor, jeansjackan kanske åker på också dessa eviga Converse.

Dagens FACELooooookK! Eller inte riktigt så. För jag går inte runt och posar. Hehehe.

Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-25 @ 17:40:48
URL: http://bodypalace.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0