Jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång.


Det här får bli dagens kläder. För det är ju fredag, och mysheten hör till enormt mycket! Och förutom mjukisdressar så kan man hitta andra sköna saker. Och det förklarar den här outfiten precis. Det kanske inte är så mycket jag, för det kanske inte matchar så bra. Men jo, jag tycker nog det. Och det är nog jag på ett sätt. Aja. Vem bryr sig egentligen om outfit-prat. Ikväll tänker jag fira med att jag äntligen blivit frisk efter 13 dagar. Genom att ta det lugnt! Nog för att jag har lite rethosta och sådant kvar, men det räknas inte. Snart ska pappa och jag åka och handla, sedan skjutsar han ut mig till min fina pojkvän.

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

fint :)

2011-07-22 @ 18:21:17
URL: http://smnmode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0