Hoppas ni förlåter mig.

För varje gång som jag inte bloggar så får jag lite dåligt samvete. Mest för att statistiken bara sjunker, och jag ska bara bli bättre när jag faktiskt inte ligger på den här nivån egentligen. I alla fall, vi var och badade igår och jag hittade en enda bild.


Och så här såg jag ut när vi hade badat klart och var på väg hem. (Vi stod i hissen).

Men efter dagens bad i havet idag så åkte vi på Birsta (hehe ovanligt) och jag hittade den sista toppen i xs! Och hur glad blev jag? Typ jätteglad. Förutom att den var (utan att överdriva) dränkt i brunkräm. Den som provade den här hade brunkräm över hela kroppen. Men som tur var så gick det att ta bort med t-röd. I alla fall, så älskar jag dessa toppar. Också köpte jag bikinitrosorna ändå. NU... slutshoppat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0