Fy mig.

Jag kom hem för en stund sedan. Och det blev bara en in och ut-vistelse i Birsta. Det suger när alla har fått lön, förutom lilla jag, för jag är utan jobb. Någon som vill anställa mig? I alla fall... jag fyndade något. Och det är det absolut sista, tills jag börjar skolan. (Undantag för second hand-shopping, hehe.)






Även om de är höga så funkar det till icke-instoppat också. Äntligen har jag ett par jeans som är riktigt jeansfärgade, och hittills väldigt sköna.

Och det här fick jag utav mamma. Världens finaste ängel till vänster, från en butik som heter 6:e sinnet. (Jag samlar på änglar.) Också två parfymer, vars lukt är underbar!

Postat av: Tina

Riktigt snygga jeans! Vars är dom köpt? :D

2011-07-25 @ 22:53:11
URL: http://tskiold.blogg.se/
Postat av: hanna

Gud vad snyggt dom satt! superfina, vart är dom ifrån?:)

2011-07-27 @ 14:07:44
URL: http://www.hannajonssonn.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0