Fan, så underbart.

Till mitt andra inlägg idag så måste jag säga att jag är väldigt glad. Min kväll blev bra igår. Även fast min rygg var bokstavligt talat trasig efter att ha stått stilla i två och en halvtimme. Men jag fick se Jason Derulo, som playbackade. Men dansen han bjöd på var helt galen. 

Jag är peppad till tusen och imorgon är det äntligen min tur att braka loss. Jag är så jävla, jävla taggad. Jag ska stå längst fram på Håkan. Jag bara ska det. Annars så tar jag med mig min ST-bricka, så kanske jag får gå backstage också. (Haha.)

Jag fotade massor och jag hoppas jag kan visa er sedan. FÖR ÖVRIGT så vill jag bara tacka er för att min statistik var rekord igår, tack tack tack! As-jävla-roligt. :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0