De kallar mig cp, de kallar mig bög.

Jag saknar Gatufesten lite, nu när jag lyssnar på alla låtar som taggade upp mig till max. Också tänker jag vilken tur vi hade med vädret, att de hade nog gått i konkurs lite om det inte hade varit så fint. För idag var himlen så himla arg, jag sprang runt i huset och drog ut varenda kontakt jag såg. Sedan la jag mig som en rädd liten prupp i sängen under täcket och smsade mamma och Simon och talade om att ''nu kommer jag dö, blixten kommer att slå ner i huset''. Men så fint så överlevde jag även om det dundrade läskigt hårt här utanför.


Jag ser ut som en oliv! Klyftigt. Nu ska jag titta på tv, äta piggelin och sedan somna. Och sova gott resten av natten (hoppas jag.)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0