Årets första gatufestupplevelse.

Igår cyklade Simon och jag ner och betraktade årets andra dag på Gatufesten. Och vi båda blev peppade.


Så vi gick till tivolit direkt och kollade lite. Simon hade karusellabstinens (inte jag efter det som hände mig på Selångersmarknad.)

Nyfiken plutt.

I alla fall så gick vi och tog ut pengar.



Tog ut hundra kronor för att kunna köpa årets gatufest-popcorn.

Och det gjorde jag, och himla glad och sugen var jag. Hann äta en näve innan den plötsligt bara gled ur mina händer.

Och alla mina popcorn låg på backen. :c

Sedan så träffade vi Ronja och hennes väninnor.

Jag valde att stanna på backen (av den anledningen 2009) och ville inte få panikångest.



Sedan blev det mörkt och kallt så vi valde att cykla hemåt.

Hade på mig min fina klänning för andra gången.
Det här var alltså utanför mig när vi kom hem, ungefär ganska långt innan Haga så fick Simon punka på pappas cykel. Så såhär samarbetade vi för att få hem cykeln.

Postat av: hannelindbergh

vad var det som hände på selånger 2009 eftersom du inte vill åka karuseller?

2011-07-07 @ 12:56:37
URL: http://likeanidiot.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0