Alla mina tankar är hos er.♥

Med tanke på allting som har hänt i vårat grannland Norge så finns inte lusten riktigt där till att blogga. Det är så himla offatbart hur grymma människor kan vara. Och det gör mig så sjukt förbannad över att man kan vara rasist. Jag hoppas att det som har hänt har medverkan om att det inte finns någonting bra med rasism. 

Det finns så himla mycket att säga om terrorattacker. Men samtidigt ingenting. För på något sätt så tappar jag alltid talförmågan. Och jag hamnar i chock och allt det här skrämmer mig. Och det som skrämmer framförallt är allt som har hänt. Terrorattacker i skolor. Det här. Och allt som Al-kaida har gjort mot världen. Någonstans när sådant här kommer till verklighet så finns det en så sjukt stor rädsla inom mig. Och hela tiden spelas det upp som en film i huvudet om de hjälplösa ungdomarna som flydde för sina liv på en liten ö. Att fly från en psykopat som kan ta hela 84:a liv. Att EN enda människa kan göra så. Och att han lurade ungefär hela ön. Alla på båten. Alla. Jag blir bara stel. Och kan inte riktigt förstå. Jag tycker synd om de som skapade det där jävla monstret. Det är bara så grymt hjärtskärande att man inte har kunnat hjälpa. Och man önskar bara att någon hade upptäckt honom innan han kunde göra såhär. Som icke-psykopat kan jag döda honom gratis. Sätta fast honom bakom en bil och släpa honom på asfalt tills han har lidit nog och dör. Och förutom allt detta så har Amy Winehouse plötsligt somnat in. Även om det inte var så oväntat så var det väl en tidsfråga, men hon är ändå människa och det är så tragiskt att allting händer den här veckan. Jag undrar om det kan bli så mycket värre.

Men tillbaka till psykopaten Anders. Jävla, jävla, jävla psykopatjävel. Jag hoppas du dör i helvetet. 

Jag tänker på alla som har förlorat sina nära och kära i Norge. Och alla som kämpade för sina liv, också tänker jag som sagt på Amy Winehouse.♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0