Vårsolen

Aj.............. min tandställning gör fortfarande ont. Ja. Jag har inte ens haft den ett dygn än. Och Simon slog mig imorse (i sömnen hoppas jag) tre gånger på munnen. ÅÅÅÅH! Aj aj aj! Jag har insett att dem två värsta smärtorna som finns är tandställningsvärk och mensvärk.

Nu är jag hemma. Slutade 13.15 i stället för 16.05! w0w! Så... jag är hemma för att hämta min hårddisk. Som jag kom på i morse att jag hade glömt hemma när jag stod på busshållsplatsen, suck! Ska på ST-möte sedan och måste lägga in lite jobb. Är hemma runt 18.00 snåret och förblir hemma då... ikväll i alla fall. Vill bara vara hemma, i min trygghet.

OCH HAR NI LAGT MÄRKE TILL VÅRSOLEN? Åh så underbart!:)

Postat av: Hanna

underbara sol! : DDD

2011-01-19 @ 15:51:08
Postat av: Syedfredrikke

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-17 @ 10:16:00
URL: http://syedfredrikke.blogh2o.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0