Om att välja en annan linje när man påbörjat första handsvalet

Jo! Men nu kom jag på något jag kunde skriva. Att det är ytterligare en som har lämnat Hantverk Foto (10).
Den första som slutade, slutade efter en vecka. Andra som slutade, slutade i oktober någon gång (hon var med från startelvan). Tredje som slutade, slutade veckan efter (var också med från början). Fjärde som slutade, slutade också efter en vecka (hon kom in ny efter jul) och den femte (som säkert inte är den sista heller) som slutade, slutade idag och kom in i början på november någon gång.

1. Hon slutade pga av att det var för långt avstånd, det förstår jag.

2. Hon slutade pga av att hon upptäckte att foto inte var hennes grej.

3. Hon slutade pga av att hon inte tyckte att hon lärde sig något (för slappt).

4. Hon kom in efter julen, nu i januari. Hon fick komma in speciellt, men hon gick en vecka och sedan slutade hon. Fotointresset var tydligen inte så stort.

5. Hon slutade idag och jag vet inte varför.

Det är så trist när människor lämnar. Speciellt när alla dessa har slutat så finns det säkert tjejer eller killar där ute som hade velat haft deras platser och nu är det för sent att komma in också. Men det kan man inte heller veta i förväg och om fotointresset inte finns där, då undrar jag varför man söker. Man blir ju så fundersam! Skulle aldrig kunna byta, verkligen inte nu heller. Men såklart, trivs man inte, så funkar det inte! Men TÄNK noga innan ni väljer, alla ni som ska välja i år och efter det.

Vad tycker ni? Man borde ändå ge det en chans...

Postat av: Hanna

i know, jag trivs awesome jag med, skulle inte kunna gå nått annat ;)

nä men det är ju så. man vet ju inte alltid och ibland känns det ju helt fel så då måste man ju byta så det känns rätt (:

2011-01-25 @ 23:54:57
Postat av: Maja-Mamma till Joel

från början var jag lite orolig,men den sitter väl fastskruvad med många skruvar. har verkligen tryckt och grejat så jag verkligen vet att den inte kommer rasa :) sen så tänker jag inte ha några tunga saker på den.

2011-01-26 @ 00:00:09
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: emelie

lovar att det var nån av dom som har slutat som tog min plats :( jag kom in ungefär två veckor efter att skolan hade börjat och då kändes det konstigt att byta till hv foto. ångrar mej nu. vill hellre gå där

2011-01-26 @ 09:09:10
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: emelie

jaa, jag gjorde ju det :( jag kom in på it-media på jb (mitt andrahandsval) eftersom det var fullt på hv foto just då. och efter två veckor ringer det nån tant och kräver att jag ska bestämma om jag vill byta på typ fem minuter. så då sa jag nej :( ångrar mej som fan!



vi får spela in film, klippa, göra hemsidor osv här, men det är ju foto jag brinner för och vill hålla på mej sen. DAMN

2011-01-26 @ 10:59:59
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0