Tv-kväll (tv kväll)

Nu blir jag bänkad framför tvn från 19:30 till 22:00.

- Halv åtta hos mig
- Sveriges mästerkock
- Bibliotekstjuven

Så himla mysigt. Ska krypa ner i sängen och bara ligga där och jäsa, hoppas att jag inte somnar.

Hörrninini! Nu är skolonsdagen förbi också, SÅ HIMLA SKÖNT! Snart... redan torsdag. Typ. Wünderbar.

Och förresten, till dig Denise Woxström. Som inte trodde på att det var ett spöke i bakgrunden på bilden som jag visade idag. Jag är fortfarande bitter och så IRRITERAD över att du inte tror mig och min syster! Du är bara rädd och inte vill erkänna. Sedan skyllde du på att det var taget med en dålig kamera och att det var därför man inte såg öga, näsa, ögonbryn och mun. Men titt här, här ligger min syster Shanti och den här webb-camen är ännu sämre och på henne ser man visst ögon, näsa, ögonbryn och mun!

Plus att Shanti och Sahar var helt själva i korridoren när hon tog fotot, men du är fjantig. ARG ÄR JAG I ALLA FALL SOM TROR MAN ÄR DUM I HUVUDET OCH HITTAR PÅ! NEJ NEJ NEJ. Det var ett spöke. Jag har i alla fall aldrig sett en människa utan ansiktsdelar (ögon, näsa, mun osv) och inte utan hals heller. Men, det är just därför man aldrig vill visa människor bilder när man har ''fångat'' ett spöke på bild. För ingen människa tror en ju, tror ni inte på medium då heller? Irriterande.

Dummaste DIG!:@

Postat av: Denise

Hm... Så du menar alltså att du är hundra procent säker på att det är ett spöke? Inga tvivel? Det finns INGEN chans i hela världen att det är en levande människa?



Det är ju stor skillnad på de här bilderna och "spök"bilden. (Din syster ser faktiskt väldigt läskig ut på de här bilderna också, hahaha)

1. Gestalten var mycket längre ifrån på den bilden än vad Shanti är på de här bilderna.

2. Om jag minns rätt så var det ljust bakom gestalten, vilket betyder att gestalten bara skulle synas som en silhuett.

3. Det var en ganska mörk bild.

4. Jag ser inte heller ansikten på så långt håll utan glasögon, eftersom det blir så suddigt att alla färger flyter ihop. Det kan ha blivit så för att gestalten var ur fokus.



Och att det inte var någon i korridoren? Den där... människan kan ha gått därifrån lika snabbt som den kom, han kanske såg kameran och inte ville vara med på bild och gick snabbt därifån? Medan personen bakom kameran bara fokuserade på kameran.



OCH DU, jag säger verkligen inte att jag har rätt. Jag kan såklart inte avgöra om spöken finns eller inte, jag har ingen åsikt om det där. För ingen kan veta säkert, eller hur?

Jag säger bara att det är en stor möjlighet att gestalten i bilden är en levande människa.



PUSS GOMMEN.

2011-01-26 @ 22:37:05
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

måste erkänna att det var väldigt snygga bilder haha xD

2011-01-26 @ 22:44:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0