Svaren får ni bara i skriftligt... jag är ledsen

Suck... jag hade suttit och svarat på alla frågorna i en videoblogg men det går inte att publicera, så det får bli skriftligt ändå:(.




Molly frågar:
Okej Sharlee... Ditt bästa minne med mig? LILLA MIG. Berätta. Hihi.

Molly, det är så svårt att säga eftersom att vi har typ tuuusen minnen. Men två utav dem är hela sommaren 2008 när du tog hand om mig! Och när vi kissade i dockvrån på dagis;).

Hampus frågar:
Hur ofta bajsar du?
Kissar du mycket?
Gillar du twilight?

Hej du Hampus, jag bajsar inte så mycket. Ca 3 gånger i veckan och kissar gör jag ofta. Nej, jag är intresserad utav twilight och vampyrer.

Hanna frågar:
Har du någon gång gjort ett misstag?
Finns det någon människa du kan berätta allt för?
Vad gillar du med dig själv?
Finns det något land du vill resa till?
Vad gör du helst en fredagskväll?

Hej Hanna!;)
Ja, jag har gjort misstag. Alla mina ex är mina misstag, förutom min första kärlek och Simon. Men Simon är jag tillsammans med nu och han kommer aldrig att bli ett ex!♥ Sedan ett annat misstag var hur jag uppförde mig i skolan 7-8. Jag struntade i allt pga av mycket omständigheter, mådde väldigt dåligt under den perioden.

Ja, men det beror också vad du menar med ''allt''. Dem jag kan berätta allt för är Simon och mamma, men jag pratar såklart inte om sex och sådant med mamma (inte detaljerat) medan jag kan prata om sånt med Simon;) Men du förstår nog vad jag menar, det beror på vad för ämne liksom! Men det är dem två.

Mina ögon och läppar, det är någonting jag alltid gillar.

JA! Jag vill bo i USA, i Los Angeles i ett år och Berlin i ett år. Men dit jag vill resa är Indonesien och Malaysia, ååh! Vill resa överallt.

Jag är helst hemma eller hos Simon, är inte ute och ränner så mycket. Mysa kan man säga! Men jag trivs bäst hemma!

Mikaela, mamma till Lucas frågar:
Varifrån härstammar ditt efternamn?:)

Det härstammar ifrån Holland/Nederländerna!:)

Anonym frågar:
Hur träffades du och Simon?:)

Jag har skrivit det en gång förut men kan svara lite kort igen. Jag hittade honom på bilddagboken och hade aldrig hört talas om honom innan, aldrig. Någon vecka innan jag hittade honom hade jag bestämt mig för att slopa alla killar och inte lägga ner någon tid åt deras håll och var inte ute efter en ny pojkvän. Men, så hittade jag Simon där och kommenterade att han var fin, då svarade han tillbaka och frågade efter min msn och så började vi prata i över en månad innan vi sågs. Sedan träffades vi på bio och vi blev blixtförälskade och jag ångrar aldrig det. Jag är så lycklig över att jag just gick in på bdb den dagen. Det känns verkligen som att ödet förde oss samman!

Sandra Nylund frågar:
Har du några saker som du verkligen vill göra innan du dör?:)
Drömmar om framtiden?:)

JA JA JA! Jag vill att Kat von D ska tatuera in ett porträtt på min vad. Sedan vill jag ut och resa mycket! Uppleva livet.

Att bilda familj med Simon, få det jobbet jag vill jobba med och uppnå mina ambitioner:).

Anonym frågar:
Vad vill du bli när du blir stor?:)

Jag vill bli advokat eller åklagare som det ser ut just nu (och som det har sett ut några år bakåt i tiden). Men vem vet, det kanske ändras efter tre år att jag vill bli fotograf;).

Anonym frågar:
Hur var det att tappa oskulden i den lilla åldern du va i? visste man nånting om sånt på den tiden haha

Åh herregud. ''Lilla åldern'' även... du behöver inte prata som om jag vore 3 år när jag förlorade oskulden. Jag tänker inte prata mer om detta men jag vet vem jag förlorade oskulden med och det var med någon jag älskade. MEN DU KANSKE VILL HA EN LITE MER DETALJERAD HISTORIA, typ som: Det var jättebra! Jag var så liten och visste knappt vad en snopp var:) trodde jag hade samlag med en french hot dog eller något liknande.
Ja, jag visste vad sex var ''på den tiden''. Som sagt, jag var inte 3 år. Sedan så visste man nog vad sex var när man redan började 1:an på lågstadiet.

Anonym frågar:
- Hur många har du legat med?
- Känner du dig aldrig ''bunden'' på grund av att du har pojkvän?
- Vilken är din favoriträtt? :D

Jag har legat med typ... 1400, eller så tror jag det var 14000, eller till och med 250000. Jag vet inte, har tappat räkningen.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med ''bunden''. Men ska försöka svara, jag känner mig inte bunden alls. Menar du så att jag inte kan vara med mina vänner eller gå ut och festa? Svarar på dem frågorna nu, jag vill vara med Simon. Jag vill det själv, jag mår så sjukt bra av att vara med honom. Hans närhet och glädjen han ger mig.

Jag trivs bäst med honom och om jag vill vara med mina vänner så är jag det. Och festa ligger inte i mitt intresse.

Hanna frågar:
Har du några saker du skulle vilja göra i ditt liv?:D

Ja, bli tatuerad utav Kat von D!

Jozzan frågar:
VARFÖR ÄR DU SÅ COOL FÖR?:(

Jag vet inte Jossan;) du får bli som  mig!

Hoppas ni blev nöjda med svaren, annars får ni fråga mer!

Postat av: Hanna

jätteintressanta svar ju! ;D

2011-01-27 @ 19:59:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0