Söndag... REDAN?!

Hejjjjjjj! Jag är hemma nu. Jag svettas, mår illa och har yrsel. Vet ej varför. Blev åksjuk på bussen och denna konstiga känsla har ännu inte gått bort, hatar det...

I alla fall så tänker jag inte säga förlåt för att jag inte har bloggat för så har fallet varit. Jag har inte lagt någon tid på internet överhuvudtaget med tanke på hur jag mådde i fredags. Så jag var tvungen att rå om min Simon lite extra för jag älskar honom så mycket!

Igår var en bra dag + kväll och idag också:) Vi har bara myst på, varit och handlat och åkt madrass med Simons lillebror Beppe!

Men... så var det söndag igen och den här helgen har verkligen gått snabbare än alla andra. Mår dåligt. Ångest. Vill verkligen inte ha skola imorgon! FEM dagar kvar tills nästa helg. Jag saknar min älskling. Och dessutom så kändes det som att det var fredag alldeles nyss, kommer ni ihåg när jag videobloggade om min konstiga bussresa? ÅÅÅÅH!!!!! Två dagar sedan. Men Simons mamma sa till mig ''man somnar liksom på fredagen och sedan vaknar man upp på söndagen''. Och det stämmer ju. Lördagen är ju bara ett ögonblick.

Ahapp. Så var det med det. Vad har ni haft för er?

Postat av: Hanna

javet, helgen gick så snabbt ))):

2011-01-16 @ 22:45:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0