Slagsmål i sömnen

Hejjjjj. Idag har jag haft noll blogginspiration. Känt mig så himla anti(-)bloggning. KUL! Har i alla fall strosat runt på birsta med Simons mamma och han. Vi ska förmodligen måla om hans rum imorgon och det ska äntligen bli VITT. Skönt.

Men det enda ''roliga'' jag kan säga är att igårnatt då Simon skulle sova, så sa han innan han skulle sova att jag skulle väcka honom när jag kom upp. Så jag gjorde det, pussade på honom och smekte honom på kinden. Och han var jätteaggressiv... jag blev rädd!

Han sa saker som ''Vi måste lisa av oss innan vi går'' och ''Om vi skulle mäta oss så skulle vi vara duk 2 cm''.

Hahaha! Sedan slog han mig också och sa en massa andra konstiga saker, jag blev till och med ledsen:( haha. Ja, det var väl sista gången jag väckte honom, men nästa gång tänker jag isåfall väcka honom med kittling. Det värsta var att när han var ''vaken'' och kollade på mig och pratade med mig så SOV han! HAHAHAHA. Det var läskigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0