Skäll...

Det här med frågestund har aldrig varit på min sida. Jag har det inte så ofta och därför förväntar man sig rätt många frågor när man väl drar igång en.

Antingen är det ni som är SK*TTRÅKIGA eller så är det jag som öppnar mig väldigt mycket i bloggen, som gör att ni inte behöver ställa några frågor eller så är jag ointressant. Men NÅGOT borde det ändå finnas? Det är väl klart att jag inte vill tjata mig till en fråga, men uppmanar er bara att jag inte är farlig och ja, ni får vara anonyma om ni inte vågar skriva erat namn.

Så om ni har en fråga, så fråga bara. Typ vad jag tycker om homosexuella, heterosexuella, gymnasiet, grundskolan, kiss, bajs, spyor, killar, tjejer, vårtor, spindlar också vidare. Don't be afraid.

HÄR kan ni ställa frågor om ni har någon!

Postat av: Hanna

jag har frågar mera nu! (a)

2011-01-26 @ 22:43:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0