Ska klippa mäh ikväll

Ohohoo. Jag är så mätt nu. Ser ni? Jag äter. Eller, ni ser inte men ni läser ju att jag skriver de. Jag åt makaroner blandat med någon köttfärsmix. Vet inte om det är en holländsk rätt, kommer inte på vad det heter. Gott. Väldigt gott. HaHa. Tänkte skriva ''i alla fall'' efter ''Gott'' men så tänkte jag att, det gör jag alldeles för ofta. Så skrev jag ordet ÄNDÅ! Tänkte skriva det igen. Hahaha.

Ej torr humor.

I kväll ska jag klippa mig, håret har växt ut mycket nu. Fast vet inte om jag trivs i det såhär, men kortar jag av det nu så slipper jag få mellanlångt sedan vilket jag tycker är ofint.
~
Ser ut såhär nu. Min cam är skabbig. På nå vis.

Postat av: Hanna

klippa är najs, hoppas du blir nöjd då ;)

2011-01-17 @ 22:25:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0