SEGA KONSTIGA ATTANS INTERNET

Det är ju jättekul att blogga när jag aldrig får respons från mina läsare. INTE ALLS! BuuuuhHUUUUUUUUUUUU!

Hemkommen från birsta är jag i alla fall med ett pack jättemysiga sockar! Åh. Dom kommer sitta fint på mina fötter. Jag älskar strumpor! Har jag fina sådana så känner jag mig fin.

Jävla, ja ursäkta svordommen. Men mitt internet har något fel och är segt och rullar bara som ett timglas utan större resultat utav hemsidor och jag känner inte igen det alls. Gråteeer! Har i alla fall kopplat i camen igen. Ska nog önska mig en bättre. Då blir det roligt.

Postat av: Hanna

Jaha nu fick man skäll igen, jag måste skärpa mig då xD

Hoppas internet fixar sig : D

2011-01-02 @ 18:21:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0