Saknar dig... älskling

Jag blev halvt kär i mitt nya typsnitt. Det funkar okej. Jag hade blivit lite less på verdana. Rätt bred stil. Så jag kör på denna en svängom. Det blir nog bra.

Hoppas Hanna Wiklander svarar på min kommentar. Hoppas hon kan hjälpa mig, eller någon annan!

Jag är ruskigt fotosugen. Men har noll inspiration. På fredag ska jag fota Denise i studion och förhoppningsvis, nästa onsdag. Så ska jag fota min fina pojkvän. Jag vill verkligen ha helg nu, har inte träffat honom sedan två dygn tillbaka, imorgon tre. Det känns sunket.

Samtidigt är den här saknaden så värd allt detta, mitt hjärta kommer slå 18000 nästa gång vi ses.
Bild fotad för längesen.

Postat av: Fatima

Så söt du är Shäälyy! <3

2011-01-12 @ 22:25:27
Postat av: Hanna

jag svarade, eller så var det fel sak haha ;)

2011-01-12 @ 22:49:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0