Pyroman

Jag klarade dagen! W0W!

Idag har det varit en bra dag. Helt OK!

Sista lektionen var i alla fall roligast, matematiken. Vi har precis börjat på geometri, så vi gjorde en labb om det. Vi byggde med tändstickor och skulle räkna omkrets, area m.m.

Sedan så skulle min lärare hjälpa en i klassen också hade hon tändstickorna, pyttesmå pappersrutor, trådar och tändsticksaskar i en glasslåda ungefär. Så när hon hjälpte eleven så tog hon med sig lådan och ställde den på bordskanten och sedan gjorde hon något så lådan ramlade ner på golvet och alla dessa små rutorna som hon hade klippt ut själv ramlade ut så jag skulle hjälpa henne att plocka upp (eget initiativ! ej smör!) hon satt på golvet och jag satt på en stol också råkade jag typ sparka framåt med foten så jag sparkade på en tändsticka, så tändstickan flög och tände eld på sig själv på tändsticksasken GENOM ATT JAG SPARKADE LITE LÄTT! Hahahahaha!

Det såg mycket roligare ut än vad ni läste. Lovar! Min lärare skrattade jättemycket, några elever och jag med. Det var roligt. TYP dagens händelse. Sedan var hon allvarligt rädd för att jag var pyroman eller något. Men det är jag ju. Waaaaah.

Postat av: Hanna

hahahhhah fattar itne hur du lyckades alltså, haha xD

2011-01-17 @ 22:23:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0