Nyduschad

Åh vad skönt! Har precis kommit ur duschen. Innan det dammsög jag mitt rum och vet ni vad? I TVÅ dagar så har det legat grejer på mitt golv utan att jag har orkat plockat undan det, och min säng har varit obäddad två dagar i rad också. Men idag bäddade jag den och så kommer det fortsätta vara igen framöver!:)

Det låg kuddar på golvet och lite kläder samt en massa kläder på min loftsäng, som jag nu har lagt på min nedre säng för att jag sedan ska lägga in det i garderoben. Det är en härlig känsla när golvet är rent och rummet likaså, utan dammråttor överallt. Nu ska jag försöka äta lite kvällsfika... och sedan gå och lägga sig kanske?! Vet inte!

Förresten så har mina unika läsare minskat med typ 60 läsare från igår. Konstigt. Också har ni varit lama med kommentarerna, hihi. Ska inte klaga mer.

Bild tagen för några minuter sedan.

Postat av: Hanna

skönt att vara nu duschad ;D



och svar på din komentar, jag vet inte riktigt varför jag får många. jag känner alla som läser min blogg så ja, dom komenterar väl när dom vill xD

2011-01-20 @ 21:14:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0