Mitt rum är så... mysigt♥

Nyduschad och fräschare än en lingonfläck!! Lingonfläck förresten, vadå... mensfläck.

Har pysslat en massa i mitt rum, dammsugit och dammat av! Var längesen jag dammsög. Så nu känns det fräscht och bra i hjärtat mitt:).

Jag tycker att det är så mysigt när man ''mysstädar'' inför helgen, för imorgon ska jag till Simon direkt efter skolan så då kommer det vara supermysigt när vi kommer hit på lördag då båda mina sängar är bäddade (förmodligen har lite damm anlänt också) och bortsett från det är allt mysigt!

När vi sover hos honom från lördag-söndag till exempel, då älskar jag att komma hem på kvällarna (ja, inte från att åka från Simon förstås) men när mitt rum är städat. Då kan jag sova gott! Är inte ni också så?

Imorgon är det äntligen fredag, så himla skönt! HELG igen (!!!) kan inte förstå att tiden går så fort, men helgen kommer ju lika fort som den försvinner... liksom.

Vad ska ni göra i helgen?


Hörrni, förresten. Kolla, jag har skrivit ett helt inlägg utan ''i alla fall'' någonstans...

...........Ack. Nu skrev jag det ändå ju!

Postat av: Hanna

jag tycker det är högst farcinerande hur man kan tycka det är mysigt att städa inför helgen och så, vissa är ju så ;) men vi är alla är olika, inge konstigt alls!



i helgen ska jag fira min kompis med några andra + träffa en annan kompis och träna ;D

2011-01-27 @ 23:12:10
Postat av: emelie

hihiiih, tack! :D

2011-01-28 @ 08:37:01
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0