Min säng

Godmorgon. Måndag igen.

Jag uppoffrade så himla mycket i morse. Nämligen hela sängen. Jag låg på rygg när klockan var 7:20 och tänkte ''nej, faaaan''. Det är verkligen första gången jag har haft riktig ångest över att ha behövt lämna sängen. Den var så VARM. Alla mina gosedjur och kuddar var kvar i sängen, den var fräsch och jag sov riktigt skönt.

Men, jag ska inte längta till helgen för då blir det mesta fel. Men om jag säger såhär, jag längtar tills sovmorgonen. Varför ska alltid sängen vara allra skönast på morgonen? För jobbigt.
Dock ser den inte alls lika mysig ut på denna bild eftersom att jag inte har samma bäddset. Men annars så. Den ser ju i alla fall gosig ut för att mitt hjärta ligger där, jag älskar honom.

Postat av: Hanna

visst äre jobbigt!!! sådär har jag typ jämt!! :O

2011-01-17 @ 16:20:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0