Min kärlek till städning........

Nej... inte alls! Det här kanske ska bli en städblogg? MEN GUD VILKEN BRA IDÉ!

Eller inte... för jag kom på att jag tipsar inte om hur städning går fort också vidare. Så jag lägger det åt sidan. Ville bara säga att jag förstår er om ni ''stör'' er på att jag plockar och duttar lite här och var TYP varenda dag. Som om mitt rum blir stökigt efter en sekund eller dylikt.

Nej, det ligger inte till så. Utan jag får ''panik'' när det är damm och hår på golvet, så jag dammsugar åtminstone varannan dag, sedan om det ligger lite kläder på golvet eller sängen är obäddad så fixar jag i ordning det. Så det är det jag kallar städning, ungefär varannan dag! Så nej, jag storstädar inte (ifall det var någon som undrade), utan myser bara till det;) Och jag har kommit fram till att...

...JAG ÄLSKAR ORDNING OCH REDA! Och jag älskar städkickar ibland. När allt är prydligt, organiserat och fräscht. Nu... ska jag lägga mina böcker i mappar. Har insett att om man har böckerna i mappar så känns det som högstadiet och det ger bättre effekt på plugget (jag lovar).

Fast ibland kan jag såklart avsky att städa också. Heh.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0