Kolla hur bra den är alltså! Såhär mycket web-cam bilder har ni nog aldrig sett i era liv. Älskar acers cam.

Här sitter jag och tar cambilder med mig själv. Jag är kär....... mwihihi. I en webcam. Okej. Såhär mycket bilder har ni nog aldrig sett. Detta kan jag kalla en riktigt bildbomb. Är ni beredda? OOOOOOH YOU GONNA LIKE IT!!!!


Här visar jag upp min tandställning

Älskar öppen mun

Älskar Simons häl

Rädd för mig själv

Inser att det börjar lukta illa

Titt här!

Öööh, vad ska jag göra nudå?!?!?!

Såhär...

Baconchips och coca cola, ja det är livet dä! Soffpotatis.

Slöööuuuuurrrppppp!

Jag har bacon, det har inte duduuUUUuu!

En gäst. Denna unga karl heter Simon. Han våldgästade camen.


Awwwwwweeeeeeee, på väg att bli tröettaaaa. Gossisgosiiiiii!

Gris. Nuff nuff. Livar upp stämningen.

Simon sjunker in i kudden, jag tänker ''okej, redan?!''

Men vi fortsätter!


Sen försvann Simon och jag slocknade.

Godnatt för er som har skådat!:)

// två egoboostar

Postat av: Molly

svar: Hiihihih jag meeeeeeed :))) Tack så mycket sötispötis!

Jag har inga planer än vad jag vet, hur så? :)

2011-01-04 @ 10:47:36
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: Hanna

hahaha så himla fint alltså xD

2011-01-04 @ 18:59:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0