Jobbade ÖVER!

Jag kom hem 19.36!!!!!!!! Inte lagom tid. Satt över på ST pga av att Jasmin och jag gjorde lite fel saker när vi skulle lägga in jobb osv, fick göra om allt och bla bla bla............. det var jobbigt. Jag började löka.

Och dessutom så har jag kommit på att alkolister är underhållande när man sitter på Navet och väntar på bussen. Och idag när jag skulle äta en macka (mjuk) på mötet så trodde jag att jag skulle dö utav smärta. Det gjorde så sjukt ONT i hela min mun. Kan inte beskriva. Det blev som världens tryck över tänderna, började klia i tandköttet...... och massa mer. Obehagligt.

Nu Sveriges mästerkock.



Sedan så vill jag även tacka gulliga Sanna om Studiofotografering med Simon Bech-Hansen:
va duktig du är!!:)

Tack så himla mycket! Det glädjer mig VERKLIGEN av att få höra sådant. Får mig att vilja fota ännu mer och lägga upp, tusen tack:D Kram!

Postat av: Hanna

jobbade över och allt, fan vad duktig du är ;)

2011-01-19 @ 20:31:32
Postat av: Denise

Kermit är iallafall gott, och du kanske tycker att det är fräschare nu när det är rött? :)

Biteline är inget för mig, tyvärr.

2011-01-19 @ 21:40:20
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0