Jag vågar kanske inte säga det för högt

MEN MITT INTERNET FUNKAR OCH ÄR BRA IGEN!!

Och så var lovet slut... Nej, jag slutar aldrig förvånas över hur fort tiden egentligen går. Allting känns som ''alldeles nyss''. Tre veckor, eller 19 dagar går på ett ögonblick. Idag är det 20 dagar kvar tills Simon och jag har 16 månader. Ungefär lika länge som lovet har varit. Tid tid tid. Går för fort.

I alla fall så var det här lovet jättebra, men som alltid så hade man kunnat göra det bättre om man sluppit allt tjafs och allt onödigt gnäggande. NU ska jag ta den här terminen på blodigt allvar och göra mitt bästa, försöka. Hoppas att det inte är lika slappt så jag får in lite rutiner. Men det verkar ju vara omöjligt på hantverk foto............... hehehe.

Nu ska jag tänka långsiktigt och längta tills nästa lov. Inte så långt kvar. Sportlov 7/3-11/3. Hittade det på Sundsvalls gymnasiums hemsida. Men... sportlovet kan väl knappast börja på en måndag och sluta på en fredag? Eller räknar dom inte in helgen??????? Alltså, dom menar väl inte att vi skulle börja på en fredag? Okej. Det är hundra år kvar tills dess.

Vill inte tillbaka till skolan:(. Vill ni?

Postat av: Anonym

Eftersom att man bara går i skolan måndag till fredag så blir ju lovet 7-11, man är ju alltid ledig på helger liksom :)

2011-01-10 @ 02:21:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0