Jag behöver hjälp... så snälla svara om ni kan

Vet ni hur man skapar mellanrum mellan inläggen, profilen och headern?
Förstår ni vad jag menar? Där dom svarta strecken är, där vill jag att det ska vara mellanrum emellan. Hjälp mig. Snälla. Ifall ni vet!

Postat av: Hanna

du måste lägga in en mellanrumskod sak typ, där texten är skriven i kodmallen eller vad man ska säga om jag fattar rätt.

för om jag skriver text och så vill ja ha mellanrum sätter jag in denna <br/>

2011-01-12 @ 21:47:31
Postat av: Denise

Jag kan ju sånt ja. ;) Men vet inte om jag ska fixa det hemma eller på skolan isåfall....

2011-01-12 @ 21:50:16
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag förklarade helt fel sak nu insåg ja, haha : D

2011-01-12 @ 22:53:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0