Internet kraschade

Hanna Wiklander... kommer du ihåg i fredags när jag sa att ''nu är det fredag och inom ett ögonblick är det söndag och då kommer jag sitta och blogga om min söndagsångest att det redan är söndag'' och du svarade ''ja, men låt det vara fredag först! *skratt*''.

OCH NU. Nu är det redan söndag, igen. FATTA. På ett ögonblick. Och ja, jag fortsätter att bli lika chockartad över att den här... söndagen kommer så fort.

Nu ska jag gå ner och kisselikissa och sedan se på ''reportage'', ett holländskt program med mamma och min syster!

Förresten så hade jag skrivit ett mycket bättre inlägg för typ 15 minuter sedan men då kraschade internet så då kraschade inlägget också... så jag försökte göra ett dylikt:(.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0