Första skoldagen 2011

Jag klarade den! Skönt! Den var väl... helt ok.

Efter skolan så gick jag en stanrunda med min älskade mamma♥ vi hade det jättemysigt tillsammans och hon är världens bästa!♥

Vi gick in och ut i olika affärer och kollade runt. Jag fick även lite saker utav mamma:)
Rutig pojkskjorta från affären,
kostat runt 200 och den fick på 50 nu.
~
Kofta från affären
~
Tandborstsfodral från Åhléns,
passar perfekt när jag ska sova över hos Simon!:)
~
(''skabbiga'' bilder)
Men detta är min första äkta skinnjacka från Carlings! Den ser töntig ut på galgen men jag tycker personligen att den sitter mycket mycket bättre på! Jag tänkte ''Blä'' när mamma höll upp den eftersom att jag var ute efter en äkta MC skinnjacka. Men en sådan har jag redan, fast fejk. Och alla har en sådan så jag körde på denna, tänk så fel man kan ha. Tur jag provade den. Trivs i den perfekt:)

Tack för en mysig dag mamma, jag älskar dig!:)

Postat av: Hanna

vilka fina fynd! : D

2011-01-10 @ 22:56:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0