En rolig incident i köket

Jag fick världens rus i mig och jag började laga mat, städa hela kylskåpet och diska:D Efter maten så var pappa sugen på en liten gobit. Så han letade efter något i skafferiet. Så hittade han mjölkchoklad från IKEA.

Han öppnade och åt ca 2 rutor. Sedan sa han innan han kollade på förpackningen ''undra när den här gick ut'' också kollade han och sa ''30:E MAJ!! TVÅ ÅR GAMMAL!!! YACKKKKKK!'' och jag utbrast i skratt! Fick magknip. Det var SÅ roligt! Han gick och spottade i papperskorgen, spolade munnen med vatten och sa ''TVÅ ÅR?! Det kan inte vara sant!'' (men inte seriöst seriöst. Utan på ett roligt sätt, ni förstår) och medan höll jag verkligen på att skratta ihjäl mig. Det var så roligt att se hans reaktion! Hahahaha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0