En lång dag så ska man vara mjuk

Helheten framifrån
Kofta (second hand) Affären // Tröja Monki // Byxor H&M // Strumpor Monki
~
Lite från sidan och bakifrån. Där det för övrigt ser ut som att jag har bajsat på mig.

Ja, det här blev väl bra?! Tycker det funkar helt ok med att fota i spegeln i stället för att pilla med självutlösare och stativ. Oskärpa osv. Min svaga sida när det gäller att fota. HEHEEE! Och sen är jag en sådan människa som kan använda en tröja en dag och inte slänga den i tvätten (för jag svettas ju inte, utan är en fräsch person) och använda den tröjan hundra gånger om samma vecka eller veckan därpå. Och förresten, ska man säga vart allt kommer ifrån eller ska ni fråga det?

Skoja ju bara, det gör man ju som man vill. Men ni kan JÖ fråga om ni vill nå. SÅ NU VET NI DET!

Postat av: Hanna

så najsiga kläder ;D

2011-01-12 @ 21:50:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0