Den gör ett bra men smärtsamt jobb

Såhär ser jag numera ut med tandställning i fulla mun!
~
~
Cheese! Ej fejk.
~
De här bilderna är roligast. För på första bilden kollar jag in i dataskärmen och på andra bilden kollar jag in i kameran med exakt samma min! Så därför borde ni spara de här bilderna på eran dator så kan ni kolla på dem i ''Windows Picture'' eller vad ni har. Ni vet det där programmet när man kollar på bilder. Och kollar man på dem fort efter varandra så blir det som en film, ser jätteroligt ut! Haha!
~
Och... med stängd mun!

Drömmen jag aldrig trodde skulle bli sann. Jag är så otroligt GLAD över att jag har tandställning eftersom att jag trodde att det skulle bli helt uteslutet och att jag skulle gå med förskräckligt sneda tänder resten utav mitt liv. Då hade jag gått under jorden. Nu är jag så tacksam över att jag har fått den här chansen och möjligheten till att få R.A.K.A tänder resten utav mitt liv. Tandställningen sitter liksom på mina tänder och nu kan de inte ångra sig! W0h0.

Fick två kommentarer om att jag passar i tandställning, om man nu kan göra det. Haha! GÖR JAG?!?!

Postat av: Julia Cajonberg

ÅHHHH SHARLEE DU GÖR MIG SÅ GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ska till tandis om någa veckor och jag har sneda tänder (speciellt en. den är typ skev) och jag har finally bestämt mig att om dom säger att jag måste ha tandställning, ja då ska jag tametusan skaffa tandställning!!!!!

YOU MADE MY DAY :D:D:D:D:D:D

2011-01-23 @ 17:38:21
URL: http://baramitt.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0