Brrrrrrr... arg

JA NU ÄR JAG HEMMA. Förlåt om jag verkar aggressiv. Men är det för tillfället. Förstår fortfarande INTE hur helgerna kan gå så SNABBT! Hur hur och hur?! Alltså........ Jag fattar det ännu inte. Jag blir arg. Man hinner ju knappt göra någonting innan det är över.

VARFÖR KAN INTE HELGEN VARA I 5 DAGAR OCH SKOLAN I 2 DAGAR?! Skulle vara SÅ mycket bättre. Imorgon har jag sämsta dagen på hela veckan.
Min dag imorgon alltså. Under skoltid i alla fall. Sedan avskyr jag att när man ritar, skriver eller gör VAD SOM HELST i paint så om en sak ska vara en sak, så ska allting annat också vara det. Som till exempel om man vill att en text ska vara fet och resten vanligt, nä då måste ALLT vara i fet eller allt i vanligt. Det är verkligen paint i ett jädrans nötskal.

Postat av: Hanna

men eller hur :O helgen är för kort :(

2011-01-23 @ 22:10:24
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg <3

2011-01-23 @ 23:23:09
URL: http://ameeena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0