Barnmatsdieten

Är barnmatsdieten. Så himla töntigt. Att äta en burk barnmat och dricka vatten, varje dag. Allvarligt... det håller inte i längden plus att det inte är bra för kroppen nånstans. Vill man bli smal och komma i form kan man inte sitta hemma i soffan och tro att det ska hjälpa att äta barnmat och dricka vatten. Förlåt att jag säger det, jag uppmanar ingen, men då kan man lika gärna sluta äta och bara dricka vatten. Man måste äta frukost, middag och kvällsfika för att må bra. Ät normalt, möjligtvis nyttigare och köp ett gymkort i stället, dessutom är det töntigt att dem flesta har börjat med det efter Kissie. Aftonbladet har också skrivit om att barnmatsdieten inte är bra.

Vad tycker ni om BMD?

Kom ihåg, MIN åsikt.

Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Jag bojkottar den dieten. Bra mat i rätt mängd och motion! Det är en vinnande metod! :)

2011-01-24 @ 14:07:55
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Hanna

precis! ät bra och träna, det tror jag på ;)

2011-01-24 @ 16:32:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0