Avocado fyllda med skagenröra och räktopping

Det är nästan så att jag inte vill publicera den här bilden. Detta var i fredags, mamma hade fyllt halva avocados med skagenröra och färska räkor som topping och till det knapriga baguetter. Om det var gott? Det smällte i min mun. Gudomligt. Så såg jag hur fint hon hade lagt upp det och tog kameran och skulle fota på lite avstånd och sedan på nära håll.

A. Då dog ju kameran - såklart. Så den här bilden är ju representerar egentligen ingenting. Den är av så himla dålig kvalité och nä, ingenting blev bra. Men ändå, ni kanske ser hur gott det var och kan föreställa er?! Det kan jag... det var så gott.

OBS!! Frågan till er, inlägget hittar ni här!:p

Postat av: Anonym

ååh, kan du inte skriva receptet på det dära? Ps, älskar din blogg:D

2011-01-17 @ 23:08:55
Postat av: Hanna

såg fett mysigt ut :D

2011-01-18 @ 15:59:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0