At home

Hejjjjjjjj dudes!

Jag är hemma från Simon nu... åh. Suckar och stönar. Deprimerad. Trodde jag skulle bli kidnappad på vägen hem. Det var hemskt.

Nu sitter jag i min håla i Haga. En fin håla. Fast i alla fall!!! Så har jag fett hår. IGEN!!!!!! Jag duschade IGÅR!! Nu ska jag låta det vila. Dessa festliga jul - och nyårsdagarna har rubbat sönder det. Nu får det gå i graven och mitt hår ska få vila.

Ikväll blir det familytime! Aja. Min bröstvårta kliar och jag saknar Simon - som jag alltid gör när jag inte är med honom. Ja, jag kan inte rå för att han är min själsfrände. Eller, det kan jag ju visste för jag har ju valt det själv och jag vill ju det. Men det känns jättekonstigt att vara hemma halv fem utan honom... vi hade det jättemysigt igår kväll när vi låg i sängen. Vi hade ett riktigt deep talk och somnade kanske runt fem. Det var så himla underbart! Vi pratade om allt mellan himmel och jord♥
.
Aa. Men som sagt. Jag är ju hemma nu.

Postat av: Hanna

ni får väl ses snart igen så slipper du vara deprimerad ;)

2011-01-04 @ 19:01:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0