Ååååååååååååh orkar inte söndagar

God morgon!!! Eller vad säger man vid denna tid? Just ja. God eftermiddag!

Idag... är det söndag. Imorgon är det måndag... skola. Jag har sån ångest. Vill inte tillbaka. Vill inte träffa människor. Blö. Vill bara vara hemma i mitt trygga hem med dom bästa människorna i mitt liv. Där får jag inte ångest. Guuuuh.

Hittills har jag bara städat (som vanligt) kanske ska öppna en städfirma. Väntar på älskling. Han är på city gross.

Förresten så var The Watcher bra, men ett sunket slut. Värd att se men som sagt, slutet... nu ska jag ställa mig under duschen och sörja för att det är skola imorgon men ta vara på den här sista dagen med mitt hjärta:(

Postat av: Hanna

ja du kanske ska tjäna lite extra som städare ;D

2011-01-09 @ 21:40:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0