16 månader♥

Idag firar Simon och jag 16 månader tillsammans, det är så underbart♥ Trots alla bråk och motgångar vi har haft så har det tagit oss dit vi är idag och utan dig är jag inte hel. Du är min själsfrände och mitt livs kärlek! Jag är så glad att jag träffade dig och att jag har dig, du är allt för mig. Älskar sättet du rör vid mig på, älskar när du pussar mig på pannan, älskar att du alltid gör mig glad och att du älskar att busa med mig!:') Aldrig någonsin utan digJag älskar dig min älskling♥. 290909 - för alltid.
~

Postat av: jossan

men grattiiisss!!! :D

2011-01-29 @ 21:21:54
URL: http://josefiineln.blogg.se/
Postat av: Hanna

gulliga är ni ;)

grattis! :D

2011-01-30 @ 00:55:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0