Varför dra in 3D när det inte behövs?

Ja... precis som rubriken lyder. Varför ska man dra in 3D när det inte behövs? Det fanns inga 3D-effekter under hela filmen och ibland så kunde man vara utan glasögonen för att det var vanligt. Alltså inte 3D.

Lurendrejeri! Men de tjänar ju pengar på det. 15 kronor dyrare är det i alla fall. Men filmen i sig var bra, den var sevärd. Så, ni borde se den! Men inte på bio, för att alla prasslar med sina jäkla godispåsar och PRATAR under filmen. Respektlöst löjligt.

Jag tänkte fota mina nya prylar nu... men så är batterierna till båda kamerorna döda. Så jag låter dem ladda under natten så fixar jag det imorgon!

Trots allt så är jag glad ändå, för jag har beställt två par skor!:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0