Vad ska den här rubriken heta?

Vet inte vad jag ska skriva eller dylikt i sådana här dagar. Det är så mycket i mitt huvud och mina känslor. Men jag måste säga att jag är glad över att jag går på skolan, som får mitt huvud på andra tankar. Så jag slipper det där tänkandet hela tiden. :)

För några år sedan så var jag ingenting utan musik och konstigt nog lyssnar jag alltid på musik när jag mår dåligt. Vilket jag gör nu. Det är så skönt! (Inte att må dåligt alltså) Men att kunna lyssna på musik och känna att jag är i min egen värld.

Jag älskar mina vänner så djävulskt mycket så jag vet inte vad jag vore utan dem! Och jag är så sjukt glad att det finns folk som bryr sig.

Postat av: Hanna

ja visst är musik så underbart! man hamnar liksom i sin egen värld... awesome (:

2011-02-21 @ 20:44:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0