KLAAAAR

Nu har jag i princip fotat klart!

Jag älskar att fota självporträtt. Att få fram uttryck i bilder överhuvudtaget. Men självporträtt är så spännande. Men det jag hatar med självporträtt är att försöka få en bra skärpa, rätta vinklar också vidare.

Det konstiga är att jag verkligen inte vill bli modell, inte en ''sådan'' modemodell i alla fall. Men jag står ändå gärna framför kameran med egen inspiration och lite halvt slarvigt. OKEJ! Jag ska sluta mumsa på nu, men mina tankar flyter uuuut.

Jag har fotat 141 bilder. På mig själv. Och just nu håller jag på att föra över dem på datorn, vilket tar h-u-n-d-r-a år. Jag har bara gratis skit-picnik. Inge photoshop. Vilket är dämpande! Blö. Det är jättetråkigt. Jag ska redigera dem lite bättre på skolan imorgon. För där har man ju en normal dator......

Postat av: Anonym

Varför laddar du inte ner något gratisprogram för då? :) Inget är väl lika bra som ps, men finns ju ändå flera helt ok gratisprogram...

2011-02-21 @ 20:40:58
Postat av: Hanna

141 var många det! ska bli kul att se ;)

2011-02-21 @ 20:48:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0