Lista...

Tagen av Nike :)

Jag hatar: att stressa, när det inte finns tillit, oro, besvikelse, att vara hungrig, sverigedemokraterna.
Typiskt mig: att vara orolig, stressa, vara tidoptimist, snäsa, störa mig på människor som inte kan stava.
Bra med mig: att jag bryr mig.
Dåligt med mig: att jag ibland bryr mig för mycket (om saker jag egentligen bara borde skita i för att andra gör fel).
Något bra som hände mig nyligen: fick studiebidrag, är ledig på fredag.
Då jag var liten: bodde jag i Holland!
Jag längtar efter: våren och SOMMAREN!!
Jag vill ha: lov, värme, sommar och ärlighet.

Mitt sista inlägg för ikväll, godnatt!:)

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godmorgon sötnos <3

2011-02-03 @ 09:04:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilken fin liten lista ;) jag vill oxå ha loooooooooooooovvvvv

2011-02-03 @ 10:09:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0