Att sakna, älska och hata.

Jag saknar en massa äventyr.
- Tokio Hotel 4:e mars 2010.
- balavslutningen med 9a.
- natten då vi tältade tillsammans. Vi var hela klassen, på typ 24 om jag minns rätt och sex på morgonen var vi kanske fem personer kvar.
- Kreta.
- vm.
- mina vänner.
- ett förflutet.

Jag älskar:
- Djino.
- mina föräldrar & syskon.
- min Simon.
- mina vänner.
- musik.
- badkar.
- hantverk foto.
- kärlek.
- resa.
- datorer.
- mat.
- min gamla klass.
- glädje.
- onyktert. ibland. ibland och ibland.
- sängen.
- smycken.
- dobermann.
- trocadero.
- Jake Gyllenhaal.
- James Franco.
- Tokio Hotel.
- mammas mat.
- pappas indonesiska mat.
- sova.
- vara själv.
- kliva på en tom buss.
- Panic! at the disco.
- Håkan Hellström.
- 30 Seconds to Mars.
- facebook.
- min blogg.
- värme.
- sena sommarkvällar.
- känslan efter att man har tränat.
- Linnea Henriksson.
- Kat von D.
- tatueringar.
- The xx.
- lugn och ro.
- Holland.

Jag hatar:
- sverigedemokraterna.
- rasister.
- kyla.
- lögner.
- svek.
- vintern.
- Jay Smith.
- otrevliga människor.
- arroganta människor.
- för fåfängda personer.
- spindlar (arachnofobia).
- hål. fyfan. (trybofobia).
- trånga utrymmen. (klaustrofobi).
- bussar.
- ku klux klan.
- otacksamma människor.
- okoncentration.
- när folk glor.
- halka.
- twilight.
- stavfel och särskrivningar.
- dr Pepper.
- whisky.
- kaffe.
- mens mens mens. mensvärk. hatar.
- falskhet.
- sneögda människor (alltså de som kollar snett, inte skelögda människor).
- finnar.
- skorpor.
- fett hår.
- hårlossning.
- löshår.
- våldtäksmän.
- pedofiler.
- egoistiska/snåla människor.
- hajar.
- hårdrock.




Postat av: Hanna

mkt fin lista ;D

2011-02-11 @ 16:06:22
Postat av: alexandra

Du hatar och älskar mycket du.

2011-02-15 @ 12:48:49
URL: http://mittgbg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0