Tack, ändå.♥

Jag tror jag aldrig har känt mig så ensam och trasig inombords som jag har gjort dem senaste dagarna. Jag har insett att vänner är så sinnessjukt viktigt att ha. Att det bara finns få utav dem bra, att det bara finns få utav dem man kan lita på. Jag har kommit på vilka jag verkligen kan berätta allt för. Jag har varit så försiktig dem senaste dagarna på vad jag kan säga och inte. Jag har insett hur ledsen man kan vara och hur mycket man kan ta. Hur mycket jag kan ta.

Det finns fina människor som har frågat mig om hur jag mår, tack tack tack. Men jag kan inte öppna mig för alla. Men jag är ändå sjukt tacksam över att ni bryr er. Jag vill och kan inte berätta vad det är. Och tänker inte göra det. Men jag behöver bara skriva av mig. Jag kan bara säga att jag mår jävligt dåligt och jag blir glad för allt stöd jag får trots att jag inte kommer att berätta. Utan vänner hade jag dött för längesen.

Min allra bästa vän, som jag är så otroligt tacksam över att jag har är Julia Nordlander. Hon är värd guld. Hon har hjälpt mig så mycket som ingen annan människa skulle kunna hjälpa mig. Det du har gjort för mig, kommer jag alltid göra tillbaka. Jag älskar dig!♥


If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you

You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do.

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye

You can count on me 'cause I can count on you

Postat av: Hanna

tur man har vänner som kan hjälpa än när man mår skit. hoppas allt fixar sig så du inte behöver må så här dålit mer :(

2011-02-21 @ 07:44:53
Postat av: julia

åh älskade sharlee <3 Jag är så glad som har dig och att vi har skapat en sån otrolig tillit till varandra! Jag gör allt för dig för det är du verkligen värd. jag älskar älskar älskar dig!

2011-02-23 @ 20:30:44
URL: http://jullebullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0