Spotify

Hahaha.

Igår vid lunchtid så lyssnade jag på spotify på min användare. Och det har funkat hur bra som helst hur länge som helst och det har aldrig krånglat. Men igår så började datorn sega och det blev fel när jag skulle logga ut och allt vad det kunde vara.

Sedan när jag skulle sitta på eftermiddagen så funkade det plötsligt inte. Jag fick damp. Jag måste lyssna på musik när jag jobbar och det är jättejobbigt att lyssna på youtube då det inte kommer nya låtar av sig själv och jag har inte min spellista så bra i huvudet så... JA!

Jag försökte två-tre gånger och gav sedan upp och bölade sönder. Sen när jag kom hit idag, för en halvtimme sedan ungefär. Så skulle jag starta spotify. MEN DÅ KOM DEN DÄR SKYLTEN UPP ''Unable to initialize the storage of temporary files''. Damp damp damp.

Jag tog bort alla mina nedladdningar utav spotify genom tiderna och försökte ladda ned på nytt. Gjorde det 2 gånger kanske. Och nu när jag skulle göra ett inlägg och fråga er om ni har haft samma problem. Då skulle jag försöka starta det en sista gång och då..... DÅ FUNKADE DET!!:D Så nu är jag glad. Spotify i mitt hjärta. Musik i mitt hjärta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0