Om jag sa att gårdagen var jobbig, då vet jag inte vad jag ska kalla den här dagen för något

Alltså oj oj oj... Det är knappt så att min kropp lever.

Allting började imorse, jag hade ingen lust att kliva upp, det var inte det att jag inte orkade utan jag hade bara ingen lust. Men, jag gjorde det ändå eftersom att jag inte är någon skolkare! Så jag packade väskan (idrottskläder), jag trodde att vi skulle åka skridskor så jag tog med mig tjocka kläder vilket blir tungt i väskan plus att jag hade kameran med mig.

Så jag släpade på väskan ner till stan, gick med den till skolan. Var trött som fa-aan och jag hade fett hår och kände mig allmänt äcklig (vilket jag fortfarande gör fast värre).

Jag hade en lektion, fototid. Sedan hade jag idrott så jag var tvungen att gå från Norra järnvägsgatan till Hedbergska vilket tar ca 7 minuter.

Hade idrott, svettades måttligt, gick runt i stan och gick till navet där jag skulle ta bussen till Willy:'s. GICK från busshållsplatsen där jag klev av ner till Willy:'s och gjorde lite ärenden, stod i kön och svettades, sedan GICK jag tillbaka till busshållsplatsen och tog bussen till stan för att göra ett jobb åt ST som tog ungefär en timme.

Tänk er, att medan så gick jag runt och släpade på denna TUNGA väska. Jag har sned ryggrad och detta på min axel gjorde allt mycket värre, nu har jag ont från axlarna upp i hela nacken och ryggen.

Jag gjorde allt detta utan mat eller vätska i kroppen. Jag är utmattad.

Nu sitter jag och äter mat och sedan ska jag d-u-s-c-h-a... åh. Min säng. Jag längtar efter den - och efter att få plugga i lugn och ro!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0