Morgonrock och mentos

Vet ni vad?!

De hade INGENTING (som jag blev kär i) på monki, H&M, indiska också vidare också vidare... så himla bra. Jag kom på idag (har kommit på det förut också) att jag måste bli kär i ett plagg innan jag köper det. Det har hänt några gånger att jag köpt något för att jag halvt tyckte om det... det är så hemskt. Så går man ut ur affären och känner ångesten svälla över. ''Vad ska jag ha det här till? Varför köpte jag det?!'' också vågar man inte lämna tillbaka det för att det är pinsamt. OOOOH NOOOOOO! Men i alla fall, ingen affär åt upp mina pengar. Eller jo... Ö&B och Kappahl. Men det var endast nödvändiga saker.

Jag har varit ute efter en skön morgonrock länge så jag slog till direkt när jag såg den hänga där för ynka 100 kronor:) Så i stället för kläder så köpte jag godis. På Ö&B köpte jag 9 mentosrullar med lakritssmak och en tuggummipåse för 46 kronor. Värt! Nu ska jag gnaga på det i skolan. Så mumsigt. För från och med nu så blir det INGA fler hemmakvällssvängar. För det är så jag bränner mina pengar lätt. Farligt för kontokortet.

...Men det är ju rätt svårt att låta bli när det ligger runt hörnet. Men med rätt inställning (blir det rätt bågar, skoja!!) så blir det inga onödiga köp!

Ja! Jag säkrade mig att INTE vara naken. Skämt åsido. Men den är jääätttteeeeeskön. Sammet utanpå och inuti♥
~
~
~
Bästa godiset EVVAH.

Förresten, var är ni som kommenterar?:(

Postat av: Hanna

omg dom åt inte upp dina pengar :O

men vilken mysig morgonrock!

2011-02-02 @ 22:33:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0