Morgondagen blir som den blir

Onsdagen börjar leda mot sitt slut. Helt okej, jag mår helt okej. Kom hem rätt sent och kände att det var skönt att göra någonting annat än att sitta vid datorn i 10 timmar. Typ.

Jag är trött som bara den, känner hur ögonen torkar ut längst bak. Så jag måste sova nu. Krypa ner i mitt lilla hörn (säng), under mitt fluffiga täcke och känna tryggheten.

Imorgon har jag tyska på morgonen, och jag har beslutsångest ifall jag ska/måste duscha när jag vaknar imorgonbitti. Än så länge är inte mitt hår en smörklump in i hårbotten. Får avgöra det imorgon helt enkelt. 10.30 ska jag till tandregleringen också. Igen. Vill inte spänna. Aj.

Också ska jag fotografera Frida Gröndahl kl 13.00. Jag är lite nervös. Eftersom att jag inte är bosatt i studion så himla mycket, herregud, tänk om allt blir fel. Men som sagt. Allt löser sig. Det löser sig nog. Och bilder blir det i alla fall. Hoppas de blir bra. (Presentationsångest).

Nu ska jag i alla fall sova. Vi ses imorgon och jag publicerar resultatet av studiobilderna antingen imorgon eller dagen därpå! Vilket himla olikt inlägg det blev. Av mig. Jag brukar inte skriva såhär. Fast jo, ibland. Det kan vara skönt.

Godnatt.:)

Postat av: Hanna

det löser sig alltid, så äre. och bilderna blir nog bra ska du se, ta det lugnt så blire så bra så :D

2011-02-23 @ 23:31:58
Postat av: fiffi!!f

det kommer nog gå bra, vi som har prestationsångest sharlee! ;)

2011-02-24 @ 09:26:45
URL: http://fifffis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0